Jeaniene Frost - Both ​Feet in the Grave - Két lábbal a sírban (Az éjszakai vadász 9)

》》 Első fejezet《《


A szerző megjegyzése

Ahogyan A SÍROK TÖBB FÉLÉNél is tettem, a technológiát a mai korhoz igazítottam, mert nem akartam összezavarni az olvasókat azzal, hogy nem említek olyan technológiát, amely ma már mindennapos. Emellett ismét vannak kisebb változások mind a szövegkörnyezetben, mind a párbeszédben, mivel a pároknak két különböző verziója lehet ugyanarról az esetről. Így ez Bones verziója arról, hogy mi hangzott el és mi történt, és ő esküszik rá, hogy ez a helyes.

--Jeaniene Frost

》》Második Fejezet《《


Ahogy mondtam, erőszakos – válaszolta Bones. – Nem jelent volna meg egy barátságos látogatáson, és nem voltam benne biztos, hogy az, hogy rád támadt, nem egy hátsó szándékú támadás volt-e ellenem. Lehet, hogy vannak köztünk nézeteltérések, de nem engedhetem, hogy valami csitri azt higgye, lemészárolhat téged, csak azért, mert tartozom neki pénzzel.

Azért jöttél, hogy megnézz engem? – Ian a szívét szorongatta, mintha eluralkodtak volna rajta az érzelmek. – Ó, Crispin, te tényleg törődsz velem!

Ne szokj hozzá – mondta Bones hűvösen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése