Bella Forrest - Darklight - Sötét fény ( Sötét fény 1)

 

Vámpírok nem léteznek. Legalábbis többé már nem… –



Ünnepeltem, amikor a vámpírokat kihaltnak nyilvánították.

Ezek a szörnyek évezredeken át zsákmányolták az emberiséget, értelmetlen, brutális gyilkosságokat követve el. Mint a többi kollégám az Okkultista Hivatalban, én is alig vártam egy olyan világot, ahol mindannyian nyugodtan aludhatunk éjszaka - ahol már nem volt szükség állandó fedőmunkára, hogy a közvéleményt nyugodt és tudatlan állapotban tartsuk.

De a vámpírok megszűnése nem jelentette a problémáink végét. Ez csak a kezdet volt.

Más vérszívó lények kezdtek leselkedni az éjszakában. Amint betöltöttem a huszonegyet, földi ügynök lettem az Irodánál, mert csatlakozni akartam - nem, kellett - a harchoz.

Aztán Dorian Clave berobbant az életembe, és mindent, amit tudni véltem, futóhomokká változtatott. Az olyan vámpírok, mint ő, gyilkosok voltak, akik felfalták az emberiség belső sötétségét, amíg az árnyékok táncoltak a bőrük alatt. Mégis több volt benne ennél.

Megmutatta nekem, hogy a fény nem létezhet a sötétség nélkül, és hogy ha megpróbálok harcolni az egyensúly ellen, annak olyan következményei lesznek, amelyeket emberi elménk fel sem tudna fogni.


Mert néha a sötétségnek léteznie kell.


Drive / Pdf

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése